Arts visualsBloc

Tarragona 2012 ja té espot publicitari

Vol reflectir el lema de la Capitalitat, “La cultura ens transforma”
12/03/2012
Una de les imatges de l'espot promocional de Tarragonan 2012

A partir d’avui, Tarragona 2012 Capital de la Cultura Catalana compta amb un espot publicitari que es podrà veure durant tot l’any no només a les televisions locals (Tac 12 i Canal Català) sinó també properament arreu de Catalunya a través de la xarxa de televisions de Canal Català i de TV3. Aquest espot, de 20 segons de duració, s’escamparà també a partir d’avui mateix a través de les xarxes, concretament estarà penjat al Youtube de T/2012 i es podrà visualitzar a través del web, Facebook, Twitter i Google Plus, per tal de promocionar tant a dins com a fora de les nostres fronteres el fet que la cultura tarragonina enguany està en el punt de mira.

L’espot de Tarragona 2012 vol reflectir el lema de la Capitalitat, “La cultura ens transforma”, a partir d’allò més significatiu de Tarragona: la història viscuda. Així doncs, els espais patrimonials històrics i de la festa s’observen alternadament en repòs i vius, en solitud i amb la intervenció quotidiana de les persones. L’espot mostra les principals característiques de la ciutat: com els seus habitants convivim amb la història dia a dia i d’una manera natural, com ens agrada apropiar-nos del carrer, de les places, i com per dins sempre portem la consciència de viure la història i atorguem una dimensió simbòlica especial als balls, als gestos, a les paraules, a les situacions que compartim en comunitat.



1 Comentari

  1. Rosa Casas Llauradó
    12/03/2012 Respon

    M'agrada molt !!!

Respon a Rosa Casas Llauradó Cancel