La vitalitat de la #BlogosferaTGN

Si una cosa podem dir després de set mesos de col·laborar amb ells, és que els nostres bloguers són grans amfitrions de la cultura i de la ciutat. Divuit dels blogs més actius del nostre territori han passat per Tarragona Cultura des del passat mes de maig per explicar-nos per què ells també són #FandeTGN, i, ara, que toca fer balanç, podem ben bé afirmar que amb ells la xarxa s’ha omplert de recomanacions interessants que ens han mostrat la varietat i la riquesa de la nostra activitat cultural, des de la més coneguda i que ens projecta més enfora, fins als secrets més amagats (alguns, fins i tot, desconeguts pels seus habitants).
Vam començar el 6 de maig amb el blog de La Pipel Entertainment i, des d’aleshores, han passat per aquí La Bola Infinita, Escenaris de Terra, El Bloc de la Jaka, el blog de la Cinta S. Bellmunt, La Batcova, el blog de David Oliete, Tarragona IN, Tarraco Style, La meva finestra, el blog de l’IPHES, Metal Symphony, Fototurista, Històries d’una càmera, Seré breu, Cultius Culturals, Varmt Igen i Gatekeeper. Des de Tarragona Cultura només els podem dir gràcies!, i encoratjar-los a continuar amb la seva tasca de fer bullir la xarxa amb els seus textos i les seves imatges.
- El blog de la Pipel
- La Bola Infinita
- Escenaris de Terra
- El blog de la Jaka
- Cinta S. Bellmunt
- La batcova
- David Oliete
- Tarragona·IN
- TarracoStyle
- La meva finestra
- El blog de l’IPHES
- MetalSymphony
- Fototurista
- Històries d’una càmera
- Seré breu
- Cultius Culturals
- Varmt Igen
- Gatekeeper
Si voleu llegir les recomanacions que ens han fet els blogs participants en la #BlogosferaTGN i saber per què són #FandeTGN, feu clic als enllaços:
- El blog de La Pipel, 6 de maig
- La Bola Infinita, Carles Llop, 13 de maig
- Escenaris de Terra, Carles Marquès, 20 de maig
- El Blog de la Jaka, Rosa Casas, 27 de maig
- Cinta S. Bellmunt, 3 de juny
- La Batcova, Emili Samper, 10 de juny
- David Oliete, 17 de juny
- Tarragona·IN, María Sagredo, 2 de setembre
- TarracoStyle, 9 de setembre
- La meva finestra, Laia Marín, 16 de setembre
- El blog de l’IPHES, 7 d’octubre
- Metal Symphony, David Aresté, 14 d’octubre
- Fototurista, Juanjo Fuster, 21 d’octubre
- Històries d’una càmera, Laia Díaz, 28 d’octubre
- Seré breu, Carles Marquès, 3 de novembre
- Cultius Culturals, 11 de novembre
- Varmt Igen, Zarita, 18 de novembre
- Gatekeeper, Núria Arlandes i Cristina Aguilar, 25 de novembre
1 Comentari